Těsníme si teplo

Kdekdo si myslí, že to není žádný problém, od toho jsou přece dveře a také topení, Jenže ona jsou i pracoviště, kde se také musí od strojů odvážet buďto hotový výrobek, nebo jeho polotovar. Když vám někdo bude jezdit v jednom kuse s vozíky, tak se tam klasické dveře dát nedají. Tedy, ony tam samozřejmě jsou, ale zavírají se jen po směně, nebo když je dílna uzavřena. Ale jinak se tam jezdit musí a to neustále.Druh nákladního vozíku
Tak vlastně vznikaly spory mezi těmi, co nakládku zařizovali a těmi, co pracovali u strojů. Ti, co řídili nemohli stále slézat a otevírat dveře, a když to udělali, byla uvnitř zima. Takže si zase stěžovali ti, kteří pracovali vevnitř. Kudy kam?
I zde se řešení našlo. Chce to ovšem trochu investovat, a trochu přemýšlet. Pokud měl zaměstnavatel, nebo majitel firmy tento problém, nebo dosud má, tak by se měl podívat na těsnící límce cena není nijak přehnaná, ale to už musí posoudit právě majitel řečeného provozu.
Má možnost si vybrat z několika rozměrů a samozřejmostí je i výběr z několika druhů. Dva základní jsou vlastně mechanické a také nafukovací. Jako každý výrobek, i tyto mají každý své klady a zápory. Proto je třeba přesně znát jejich umístění a zvážit, který bude na to či ono místo lepší.Vysokozdvižný vozík
Především tedymusí plnit svou funkci. To v podstatě znamená utěsnit mezery mezi autem, vozíkem, nakladačem a stěnou tak, aby dovnitř proudilo co nejméně studeného vzduchu a nefoukal sem vítr. Proto je třeba samozřejmě uzpůsobit i rozměry. Tedy rám límců musí být dopředu propočten. Pokud si majitel neví rady, jak přesně to změřit, prodejce mu jistě někoho pošle. Pak spolu mohou v klidu probrat jak přesné umístění, tak i rozměry a typ tohoto límce.
Výsledek bude ten, že spokojeny budou obě strany. Jak dělníci pracující uvnitř, tak řidiči nákladních vozů. Takže ve výsledku se koupení límce přece jen vyplatilo a investice nebyla zbytečná.